Jobbskift

Imorse jobb på Online, det gick bättre än bäst. Satt i samma rum som min käre pojkvän, vilkens bögiga telefonförsäljarröst inte var så ljuv (i jämförelse med den vanliga). Jag fick iväg 39 Tara och gränsen var 18 så det kändes kanon att få iväg 20 fler än man skulle. Skönt att äntligen tjäna något där. Jag har också varit duktig i eftermiddag med att städa ur Björns kök lite. Nu firar jag med lite nybakade kladdiga chokladmuffins, vaniljglass och jordgubbar. Sen väntar jordgubbsjobb på Coop. See you there. Jag bjuder!

P.S. Ikväll kommer p & l bilder upp. Håll utkik

Kommentarer
Postat av: linn

mamma hälsar förresten och säger att hon är ledsen att hon inte kände igen dig på coop idag! ; )

2008-07-08 @ 23:54:24
URL: http://rydelius.blogg.se/
Postat av: Hanna w

mysiga p&l bilder : ) När jobbar du nästa gång på online ? Jag vill inte jobba själv !!!!

2008-07-09 @ 01:16:10
URL: http://hannawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0