Bohembröllop

Jag drömmer ofta om mitt och Peters bröllop. När jag fantiserar om det föreställer jag mig ett bröllop i bond- och bohemstil. Det ska vara lantligt, romantiskt och lite gammeldags. Inte så präktigt och perfekt men ändå helt fantastiskt (lite farligt tänk kanske). Hittade en väldigt fin film på Anna Malmbergs blogg. Så nånting åt det här hållet. Tänker mig iallafall en lada, en vacker lantlig/natur miljö och massa vackra glada människor.
 

James and Aubrey from Geoff Boothby / Landshark on Vimeo.


Kommentarer
Postat av: Kusin Anna

Hej Johanna!
Hur är det med dig? Vad har ni för planer för julen? Det är ganska troligt att vi hamnar hos mormor några dagar.
Kram

2012-11-12 @ 18:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0