Dålig bloggare

Hejhopp gummisnopp! Här var det lugnt. Jag har försökt/ varit på väg att blogga flera ggr tidigare men det har inte gått så bra. Nu tänkte jag göra ett nytt försök och skriva av mig denna gång och inte lägga upp massa bilder.

Den senaste veckan har jag varit väldigt känsligt och känt att livet suger ganska mycket till och från. Idag har varit en sån dag jag bara velat vara inne och kura i soffan med en filt hela dagen.

Känner mig trött, hängig och ledsen. Vill helst bara gråta hela tiden fast jag eg inte har något att gråta för. Ena stunden kan jag faktiskt känna mig rätt glad och andra helt dyster igen. Idag kopplade jag ihop detta med pms vilket var ganska skönt. Så nu känner jag att jag inte behöver oroa mig så mycket över varför jag är så här. Jag kan bara vara så och det är okej.

Trackback
RSS 2.0