Noblesse och kaffe

Hejhej. Här sitter jag och äter noblesse och har det bra. Det fick jag från Ida i födelsedagspresent, väldigt gott faktiskt. Idag har jag vaknat upp med min mysiga lilla familj och pratat med min bror som numera bor i Stockholm. Funderar på att åka dit om tre helger. Har också filat på en liten oslotripp i november över halloween för att återse mina gamla goa oslobrudar. 
 
 Förövrigt har jag gått och skaffat mig en iphone (begagnad från perra) som jag såklart blivit väldigt nördig med instagram och facebook. Har dock inte lyckats blogga så bra ifrån den än eller instagramma direkt till bloggen. Ska fila på det! På återseende. Hadé!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0