En vecka

En vecka har vi nu väntat på dig. Eller egentligen har vi väntat på dig mycket längre än så men i en vecka har vi nu trott att du ska komma. Besvikelsen blir större för varje dag som går när vi inte för träffa dig, samtidigt som vi egentligen borde tänka på att chansen blir större för varje dag som går.

Det här med att vänta var jobbigare än vad jag hade tänkt mig och än jobbigare att få falska förhoppningar som jag fått nu vid några tillfällen. Hoppas du hör min vädjan och hittar ut snart. Längtar så mycket efter att få se dig och gosa med dig.


Kommentarer
Postat av: inga lisa( FARMOR)

vi är många som väntar på dej älskade unge...du är välkommen när du kommer,kramar från farmor

2013-08-15 @ 18:04:39
Postat av: Anna kusin

Jag tror den 16:e eller 23:e. Om det blir den 16:e är det inte så långt kvar... :)

2013-08-15 @ 19:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0