Frågor och svar kring 2012

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?

Ja fast det är hemligt.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja, Ida fick fina Elsy.

Dog någon som stod dig nära?

Nej, tack och lov.

Vilka länder besökte du?

Jag och Peter åkte till Sicilien vilket var helt underbart. Sen hälsade jag på mina gamla sambos i Oslo.

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

Nej jag tror inte det, eller längre sommarlov och jullov kanske.

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

5 december.

Vad var din största framgång 2012?

Att jag klarat av skolan så pass bra och fått fina betyg trots att jag inte mådde så bra en period och varit odisciplinerad med studierna.

Största misstaget?

Kommer faktiskt inte på något.

Bästa köpet?

Min nya varma vinterjacka tror jag.

Vad spenderade du mest pengar på?

Oj, förutom lägenhetshyra, mat och vin så tror jag det var våra semestrar.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja, det som hände den 5 december och de gånger jag fått bra betyg från skolan. Sen såklart att jag fått vara med finaste Peter och Jack.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?

Oj nån housedänga dom kört på timmerstugan tror jag.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

I vintras var jag väldigt ledsen och orolig men under sommaren och hösten har jag mått jättebra.

Vad önskar du att du gjort mer?

Umgåtts med mina vänner (som bor lite långt bort)

Vad önskar du att du gjort mindre?

Varit så självkrtisk, oroat mig och haft ont i magen.

Blev du kär i år?

Ja, ännu kärare i Peter och Jack!

Favoritprogram på TV?

Så mycket bättre och bonde söker fru :)

Bästa boken du läste i år?

Oj, är så dålig på att läsa böcker men underbaraclara boken jag fick i julklapp var bra!

Största musikaliska upptäckten?

Ingen speciell artist men digster listorna är bra och spotify radion!

 Något du önskade dig och fick?

Att jag blev fri från min ångest och alla fina julklappar.

Något du önskade dig och inte fick?

Ja, ett par nya vinterskor som inte fanns i storlek :(

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

Var i Umeå med min familj och vänner.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Att jag inte skulle mått så psykiskt dåligt och oroat mig mindre annars är jag nöjd!

Vad fick dig att må bra?

Vara med Peter och Jack samt fina vänner.

Vilken kändis var du mest sugen på?

Oj, är inte så kändiskåt men Henrik Lundqvist när jag såg han på Berg flyttar in.

Vem saknade du?

Farmor och vissa vänner.

De bästa nya människorna du träffade?

Emma och Lisa, mina fina bästa klasskompisar.

Mest stolt över?

Att jag är övervunnit min oro och ångest.

Högsta önskan just nu?

Hoppas att jag och mina nära får vara friska och må bra samt att träffa mina vänner oftare.


Kommentarer
Postat av: Karin

Bra lista, jag lånar den :)

2013-01-03 @ 22:04:04
URL: http://www.malici.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0